19 Ocak 2023 Perşembe

Róisín Murphy - Róisín Machine (2020)

 House ve disco etkili bu tarz elektronik türü bilirim, festivallerde de denk gelirdim. Bol tekrarlı, sıkıcı, soğuk ve duygusuz bulduğumdan çok da ilgi alaka göstermemiştim. Biraz yüksek kafalar için ki benden uzak olsun. Kısacası hiç benlik değildi.  İlginçtir bazı parçalara French dokunuşların güzelliği sızmasına rağmen, hala da mekanik ve soğuk bir tarafı var kaydın. Lakin her nasıl olduysa bağımlısı bu meretin. Dinliyorum, dinliyorum ve bıkmadan usanmadan dinliyorum. Niye bilmiyorum. Orda durmuyorum, bir de parçaların uzatılmış versiyonunu içeren bonus sidisini de dinliyorum. Durmuyorum, anlamadım hiç. Yeni bir albüm olmasına rağmen klasikler arasına katıldığı söyleniyor türü içinde. Doğrudur efenim doğrudur.

8,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder