27 Ağustos 2021 Cuma

Lianne La Havas - Lianne La Havas (2020)

 Şarkıcının bu üçüncü albümü indie çevrelerde bayağı ses getirmişe benziyor. Ben soul müziğimi daha kadifemsi sevmekle beraber bu yeni soul türündeki çalışmalar günümüzdeki güçlü prodüksiyon ve kayıt tekniklerinden sonuna kadar faydalanmakta. Dolayısıyla arkadaki enstrümanların titizlikle duyulduğu, tiz ve keskin bir sound ecnebilerin kültürüne uygun duygusallığı da perçinleyerek hoş bir dinletiye dönüşmekte. Belki de yeni kuşakların ruh halinin ihtiyacına göre demek lazım. Çünkü ben kendi ifademi burada bulamıyorum. Ama kayıt B yüzünde (bu sanallıkta tam olarak B yüzü nereye düşer usta?) Weird Fish ve sonrasında daha dingin, sade bir yöne evrildikçe dikkatimi çekmeye başlıyor. Hmm ses güzel aslında. Başlangıçta vokal düzenlemeleri ve fondaki tempoyu bir garip buluyorum. Bilmiyorum belki de yaşımdır sebep. Kapanışta giriş şarkısının bağırışlı duygusal yorumuyla bu fark daha da hissedilir oluyor.

6,75/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder