7 Ağustos 2017 Pazartesi

Krallice - Ygg huur (2015)

Grubun bir albümünü dinliyor diğerini dinlemiyorum nedendir bilinmez. Bu güzel kapaklı yapıtları da, evet kimi zaman albüm kapağını süsleyen resimlere bakıp dinlemeye karar veriyorum, bu sıralamayı bozmadı. Bir süredir çağdaş black metal kuşağı yapıyorum ve bu başlık altında dinlediğim albümler beni her defasında şaşırtmasını beceriyor. Grup bu sefer black metalin sınırlarını zorlamış demiyorum ötesine geçmiş. Kaotik atmosfer ve uyumsuz ahenksiz akorlar ile teknik death metal etkisini fazlasıyla yansıtıyor. Dolayısıyla avantgarde black metal gibi bir şeyler desek o bile az kalır. Eserin süresi kısa. Lakin bestelerin hepsi o kadar sıkı ki odaklanabildikten sonra durmadan bir şeyler keşfedebileceğiniz zenginlik sunmasıyla bu eksikliğini gideriyor.

7,75/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder