8 Kasım 2011 Salı

Omnium Gatherum - New World Shadows (2011)

Melodik death türünde birkaç grupla kendimi kısıtladığım için tarzın kendi içinde ne kadar çeşitlendiğinin farkına varmamışım. Bizzatihi türü Iron Maiden riflerinden apartma hızlı melodik bestelerden ibaret sananlar arasında değilim elbet. Ama bu tarifteki şarkıları daha çok dinledim ve sevdim. Şunun için anlatıyorum. Bu albümün soundu son dönem  DT albümleri gibi fazlasıyla modern tınlıyor. Ve üstelik gotik metal formüllerinden hayli etkilenmiş bir durumda. Bir kere müzik ağır, sert ve yavaş. Benim için fazlasıyla yavaş. Bestelerin akmadığını gotik ve doom metalde olduğu gibi riflerin kısa tekrarlara dayandığını görebiliyorsunuz. Amon Amarth'ı andıran güçlü brütal vokalle birlikte bu sound enteresan bir karışım meydana getiriyor. Defalarca dinlemekle , bir hafta içi sabahı körü, şarkıların büyüsünü ve derimliğini hissedebildim. Ve neden bu albümün favori albümlerim arasında yer almayacağını da. Çünkü ben klasik ,hadi diyelim ki ucuz, melodeath seviyorum. Üstteki tarifi denemek isteyenler için ise güzel bir seçenek olacak bu albüm.

7,75/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder