12 Aralık 2010 Pazar

Youth Pictures of Florence Henderson - Youth Pictures of Florence Henderson (2010)


Mogwai türü post-rock müziğinize şöyle vokal gelse indie rockla buluşsa diye bir dilek tuttuysanız biraz garip de olsa bu isteğinizin ilham perileri tarafından kabul olunduğu müjdesini vermek bana düştü sanırsam. Klasik alçalan yükselen post rock, yumuşak yeri geldiğinde sertleşen vokal, shoegaze, biraz amerikan alternatif folk, hatta bir şarkıda Smashing Pumpkins, diğerinde kemanlar dolayısıyla Lake of Tears'ı Forever Autumn hali, keçmekeşliğe düşmeden atmosferik bir lezzet sunabiliyorlar. Yalnız şöyle bir şey var: dinlerken hmm hmm da hmm hmm güzel keyifli, pause bir basın, evet aklınızda hiç bir şey kalmıyor. Yani ben bu albümü bilmemkaç defa dinledim dinledim ama ne kapıdan ne bacadan içine bir türlü giremedim. Demekki besteler üzerine biraz çalışmaları lazım. İlginç şarkı sözleri ile dikkat çekmekle beraber sözleri bulamadığım için neden bahsettiklerine dair bir fikrim bulunmuyor.

7,0+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder