21 Kasım 2010 Pazar

Nachtmystium - Assassins: Black Meddle Pt. 1 (2008)


İşte bu!Post-black metal adına güzel bir iş kotarılırken saykodelikdeşik etkiyi, gitar rifleri dahil, çok belirgin bir şekilde görebiliyoruz. Assasins ile birlikte sağanak asit yağmuru altında erimeye başlıyoruz. Albümün en ilgi çekici yanı ise progresif tavrın hakim olduğu Seasick üçlemesi, ve özellikle saksafonun beğenin ya da beğenmeyin kattığı değişik hava ile Seasick'in ikinci bölümü.
Black metalin yenilikçi yorumu her zaman tutmuyor. Bu albüm ise tutmuşu.

8,25+/10

1 yorum:

  1. Kürt Sorunu ve Etnik Örgütlenmeler serisindeki iki kitapla ilgili "anti-modern zaman) yorumunuz için teşekkürler.
    Bu serinin yazarı benim. Ben Emekli olduktan sonra bulunduğum Malatya'da seriyi yazdım. YŞazmayı sürdürüşyorum. Ancak ben 20 yıl Diyarbakır'da gazetecilik yaptım. Yazdığım olayları birebir yazdım. İnternet'ten indirilen yazılar bu örgütlerin kurucularının yönlendirmesi ile oldu. Çok çok büyük çoğunluğu benim birebir yaşadığım olaylar ve belgelerden ibarettir. Eksik olabilir ama asla yanlış değildir.
    Daha da zenginleştirilebilir tabi. Ama ben bu konuda fazla becerikli değilim. Abartmayıda sevmem. Bu bir aşk romanı değilki zenginleştireyim. Gördüğüm, yaşadığım belgelendirdiğim kitaplar. Konuyu daha iyi bilen ve yazmayı düşünenlere azda olsa kaynak olsun amacıyla yazdım.
    Sırada PKK ve KUK, T-KDP var.
    SAYGILAR.

    YanıtlaSil