31 Ekim 2010 Pazar

Converge - Jane Doe (2001)

Her akl-i baliğ insanevladı gibi benim de bu albümü ilk dinleyişimin neticesinde verdiğim tepkim farklı olmadı. Anadili ecnebice olan kimilerinin deyişiyle wtf!, benim deyişimle n'öğrüyo la burda!. Ekstrem metal kalıplarını da genişleten tavırlarıyla grup metalkor, post-hardkor gibim tarzlarla tanımlanıyor. Aşk ve ayrılık acısı işleniyormuş. Hiç takılmıyorum böyle geyiklere. Bu yaşta bu gürültüyü, önümdeki sözlere bakarak bile takip edemediğim anlaşılamamazlıktaki çığlık çığlığa vokalleri baştacu edebildiğime inananamıyorum doğrusu. Ama evet öyle,tokat manyağına çevirdi albüm beni. Kalbim grubun diğer albümlerini dinlememe müsade eder mi bilmiyorum. Ancak Heaven in her Arms, Phoeniz in Flight, Thaw ve epik Jane Doe gibi şarkılar beni ihya etmeye yetti, arttı bile.
Unutulmasın diye, okuduğum son kitaptan bir alıntı.

For all things there is a toll. We pay in breaths, and our purse is soon empty.

9,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder