9 Ocak 2010 Cumartesi

Mercenary - 11 Dreams (2004)

Çok çok affedersiniz, resmen beyin kadın üreme organlaması geçirten bir albüm oldu bu bana, hah ha. İlkin keyboard'un çakma epik tonu; erkek, bayan ve brütal vokallerin zevksizliği; piyanolu baladlar; etnikimsi ezgiler; her yola gelen düzenlemeler... Nefret ettim, bir daha dinlemek istemedim. Herkes beğensin anlayışıyla ne power metal ne melodik death kulvarına sokabildiğim ama bu tarzların ismi geçmeden de tarif edilemeyen bu albümü bir kaç zoraki dinleme ehlileştirdi. Aslında ehlileşen ben oldum galiba. Bu sefer de albüm tüm olumsuzluklarına rağmen hoşuma gitmeye başladı. Açık apaçık görünen sebep cheesy denen dile pelesenk bestelerin varlığı. Melodik eşlik edilebilecek kıvamda akılda kalıcı besteleri biraz da vokallere alışınca her nedense Nevermore'a benzetmeye başladım. Tabi daha sulu bir versiyon.
Albümün sounduna uymasa da eğlenceli sayılabilecek Music Non Stop 80'ler tınlayan glam/pop/disko rock cover'ı aslen Kent adlı bir gruba ait. Ki şarkı 99 tarihli aslında.

8,25/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder