29 Eylül 2009 Salı

Manowar - Sign of the Hammer (1984)


Manowar metal dünyasına ismini kazıyan artık moda tabirle marka olmuş bir grup. Sanki biraz da abartılıyor gibime geliyor lakin. Naçizane düşüncem. Daha önceden birkaç albümlerini dinlemiştim ve Kings of Metal'i aşabileceklerini zannetmediğim yönünde bir yargı geliştirmiştim. Şimdi de ilk dönemlerine bir göz atayım didim. 80'ler!
İlk iki şarkı genel soundlarından uzak daha klasik ve biraz da glam'e göz kırpan parçalar, eğlenceli değil dedim mi? Hayırrr. Sonra epik tabirini çatlatan doğrudan Barbar Konan O'Brien soundtrack'i besteler ardıardına sıralanıyor. Tabi içlerinde zayıfı da var şişmanı da. Şişman iri kıyım olanlar Thor ile benim Dianaaa!! Rüzgardaki Mumm diye nedense eşlik ettiğim Guyana oluyor efenim.
Çığlıkların hastasıyım.

8,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder