7 Mayıs 2009 Perşembe

Paradise Lost - Symbol of Life (2002)

Draconian Times'ı geçtik de bari One Second'a yaklaşsaydı. Veryansın ediyorum çünkü eski sounda döndü demişlerdi. Benim ise tek duyduğum elektronik özellikle new wave üzerine metal sosu. Biraz Metallica tadını seviyoruz da yahu bir şarkı bariz grunge yani Pearl Jam. Asıl beni üzen şey ise bazı parçaların girişinde 3 saniyelik de olsa yaşadığım heyecanın gümbürdenerek patlaması, her seferinde hayalkırıklığı. Grubun şarkıları hiç bir zaman kompleks sayılmaz. Ama şu an basitlikleri bana batar hale geldi. Acaba diyorum, benim Paradise Lost sevgimde mi bir sorun var? Şimdi tekrardan önceki albümleri dinlesem beğenmeyecek miyim? Neyse her şey sırasıyla..
Albüm grubu ilk kez dinleyecek kişilerce sevilme potansiyeli taşıdığı için puanım budur efenim. 2 parça bonus: Bir Dead Can Dance parçası Xavier ile albümün en iyi parçası Smalltown Boy! Ve en 80'ler popu olan parça, yes it is ironic.

6,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder