30 Mart 2008 Pazar

Therion - Of Darkness (1991)


Therion'un ilk albümü şimdi alışık olduğumuz tarzlarından oldukça farklıydı, adını koymak gerekirse death metal oluyor bu yaptıkları. Brütal , sert, leş , pis death dinlerim ben harbi metalciyim diyenlerin aksine ben bu old skuul death işlerini pek anlayamıyorum. Evet, burdaki parçalar eşliğinde kafa sallayabilirsiniz, vokal brutal, gutural, tıkıtal ve kütüral tarzda çeşitlilik de yaratmış olabilir. Ama beni cezbetmiyor. Ben zaten bunların babasını da sevmemiştim ( ne alaka diyeceksiniz şimdi ama hep bu lafı söylemeyi istemişimdir) ki Morbid Angel oluyor (Covenant albümleri daha hazmedilebilir olsa da).
Lirikler ise gerçekçi, Mcdonaldslara felan laf giydiriliyor, hükümetlere sövülüyor felan. Hatta çok şirin bir basitlikte ama derin alamlı bir alıntı aşağıya tarafımca sıkıştırılıvermiş:

Face the truth

Governments is shit
In all countries
What shall we vote?
Sözün özü, melodik besteleri seven soft (yumuşak mı diyelim yani?) metalciyim. Var mı diyeceeniz?

(4 / 10)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder