8 Eylül 2017 Cuma

Foton Kuşağı - Did It Really Fade (2015) EP

Orijinallik mi? Sittir et! Bu soundun hayranıyım. Doksanlar, biraz da 2000'lere uzanan alternatif rock diyeyim. Grunge'dan bariz punk'a yayılım gösteriyor sesleri. Bunu feyslerinden bakıp söylemiyorum, ki aa ne tesadüf onlar da öyle demiş, üstelik bir ton esin kaynağı grup saymışlar. Gerçekten havadan tavadan civadan karınlarından konuşmamışlar. Müziklerini duyunca da zaten aklınıza gelecek alt türler bunlar. Bilmiyorum, napar ne ederler ama bahse girerim bunların konserleri de çok kafadır. Aslında bu kaydın güzel tarafı da kısa sürmesi. Aynı enerji ile ful dolu, uzunçalar demek istiyorum, bir albümü aynı keyifle dinler miydim, bilmiyorum. 14-15 dakikaya görece slow şarkı bile sığdırmışlar, acayip. Ama inanıyorum bu grup sürprizlerle doludur, sürece uzun kayıtlarında daha bomba işler kotarmış olabilirler.

7,50+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder