3 Şubat 2010 Çarşamba

RETRO: Tual - Pencere (2001)


Yorgunum çok yorgunuum... aradan bu güzel dinlendirici albümü çıkarayım bari. King Diamond yarına kalsın. Dünyanın öbür ucunda iş bulursan çalışmaya başlamadan telef olursun böyle. Yarın sabah da sağlık kontrolü, ne alakası varsa. Hmm firma amerikan, chuck gibi bişiler olmasın cia (yazıldığı gibi okunur) felan. Ayrıca gözlüklü ve daha beyazım. Fazlam var eksiğim yok chuck'tan hah ha.. İşin en zor kısmı akşam 9'dan sonra yemek yemenin yasaklanması, midemin en faal olduğu vakit!, hanım kızımız su içebileceğimi söyledi ama Allah razı olsun.
Guilty pleasure dosyamın önde gelen konu başlıklarından biri de bu grup olmalı, daha doğrusu bu çıkış albümleri. Aslında guilty felan hissetmiyorum kendimi, başkalarına da göğüs gere gere gere tavsiye edebilirim. Arabesk rock ve anadolu rock türlerinin dışında en basitiyle melankolik taverna (pop) rock diye bir yere denk düşürtebileceğim sound hakkında hiç te iddialı olmadığım bir iddia hipotezim bile var. Vokalin güzel kalitesine, vokal nağmelerine ince ince altyapıya bakınca ben nedense 80'lerin synth bazlı prog rock gruplarını hatırlıyorum. Böyle uzaktaaaan bir gözünü kısıp diğer ayağının üzerinde zıplarsan eminim sen de duyumsayacaksın. Yani bu adamların hiç de boş olmadığına inanıyorum. Oy oy oy puding yedim de azcık kendime geldim. Saat de 9'u geçiyor, problem olur mu ki acep?

7,25+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder