13 Kasım 2021 Cumartesi

The Offspring - Americana (1998)

 Smash hayatımın albümlerinden biridir. Daha yeni yetme bir çocukken televizyonda şarkılarına denk gelmemle birlikte (MTV Türkiye vardı galiba o zamanlar)  aklım ve kalbim bir sarsılmış bir durmuştu. Akmar'a gidip albümü sordup aldığım kopya kaseti kaç kere kasetçalarda döndürdüm bilmiyorum. Ama hala bendedir. Tabi şu an dinlesem aynı şeyi hissetmem mümkün değil. O zamanın hayata ve müziğe toy bir delikanlı ile şimdiki huysuz adamın arasında çok fark var. Neyse takip eden albümü dinlemedim, çünkü diğer gruplara doğru, sert olanlara, hızlı bir geçiş yaşamıştım. Yine de şarkılarını bilirim az çok. Sonrasında da Americana gelir. Bu albümün hiti Pretty Fly ismindeki hilkat garibesini duymakla grubu silmem bir olmuştu. Popüler punk piyasasının en büyük gruplarından Offspring'in bu albümü bir miktar daha sulandırılmış olsa da yüksek sesle dinlediğimde hala başı duman gençlik dönemlerine alıp götürecek enerjiye sahip olduğunu itiraf etmek durumundayım. Neticede hala bir 90'lar kaydı.

7,0/10

1 yorum:

  1. Offspring'i severdim bende 2000 lerde. Ama şimdi eski hiçbir şarkıya tahammülüm yok :/

    YanıtlaSil