3 Kasım 2021 Çarşamba

Angel Olsen - All Mirrors (2019)

 Vokali ve sisli vokal kaydını ister istemez Lana Del Rey ve şürekasına benzettiğim şarkıcının dinlediğim bu üçüncü albümünde kendisiyle vedalaşma zamanını ilan etmiş bulunuyorum. Komplike ve dramatik bestecilik keman ve orkestral düzenlemelerle bir üst seviyeye çıkmakta. Ama besteler duygusal manada ben de sadece kısa bir an karşılık bulabildi. Dinledikçe uzaklaştım, gökkubbede hoş bir sadaya dönüşüverdi kayıt. Huysuzum bu aralar, dinlediğim şeylerle eskiden sevdiğim sanatçılara ait olsa bile bağlantı kurmakta zorlanıyorum. Bi de bi de belki de mevsimin etkisiyle daha dinlendirici ve huzurlu şeyler dinleyip kendimi uykuya olmadı kış uyuşukluğunun kollarına teslim etmek istiyorum. Bunun için fazlasıyla keskin bir sound. Zorlayıcı. Seveni çok seviyor, üzerimde kalmasın.

6,50+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder