5 Temmuz 2018 Perşembe

Boards of Canada - Music Has the Right to Children (1998)

Yorgunluktan uyuyamadığım bir safhaya geçmiş bulunuyorum. Bir sonraki aşamada halüsünü amcalara karışacağım sanırım. Boards of Canada'yı dinlemiştim daha önce. Bu albümüyle gruba geri dönüyorum. Sadece grubun değil türün de klasiklerine katılan efsane kayıtlardan biri olduğundan şansımı denemekteyim. Tür elektronik, yavaş tempoda, zeki dans müziği de denen ambiyansımsı bir şeyler. Bu türde sevdiğim kayıtlar olduğu gibi hiç içine giremediklerim de oldu. Maalesef bu da öyle. Çocuk seslerindeki samplelar ve bazı beatler bana itici geldi. Çok şükür bugünkü aykırılık kotamı da doldurmuş oldum. Tarz olarak elektroniğe yakın teknolu ambiyansa ısınamadığımdan, klasik müziğe yakın versiyonlar daha iyi gibi değil mi ki ne, sözlerimi çok da kaale almayınız. Ama arayışım durmayacak devam edecek.

6,25/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder